2013. május 27., hétfő

Híradó..

Szép jó napot...itt a "téli" híradás Noszvajról!

Mit szóltok milyen időnk van? Én ettől kissé szomorkás hangulatban vagyok illetve ugye még mindig eszméletlen meglepetés az új életem minden perce!
Most már konkrétan 27 napja élek Noszvajon de nem sikerült átállni a vidéki tempóra. Ezt atekintetben értem csak, hogy folyton rajtam van a stressz, a zsizsegés és az a jellegű érzés, hogy sietnem kell valahova, elfelejtettem valamit vagy egyszerűen csak hiányérzet gyötör. A vidéki tempó szó szorossága azért itt a Nomád hotelben sem jellemző hiszen mindig van mit tenni....nem mondom, hogy sikerült már átvenni a konyhát mert egészen más az 'elvárás', a mennyiség és az ízvilág mint amit az előző konyháimban műveltem. Klári néni ereje, kitartása, energiája leírhatatlan és utánozhatatlan úgyhogy még van hova fejlődnöm.
Volt részem vizilabda csapat bankettjében, esküvőben, angol ornitológusok kiszolgálásában, grillpartyban és egyéni vendégek vacsoráztatásában. Az esküvő dekorációját is Barival készítettük aminek a színvilága az egri vizilabda csapat kékje és sárgája hiszen a fiatal pár a férfi csapat rajongói. Ebből egy kis ízelítő....



Szóval így állunk egyelőre és most megyek mert készül a sok finomság a Klári néni segítségével...többek közt Osso bucco, parajos burgonya tekercs és szilvás claufotis!
Hmmmm.....





2 megjegyzés: