2013. május 7., kedd

RÖGTÖN JÖVÖK....avagy "Mintha el sem mentem volna, de mintha itt sem lennék"

Sziasztok!

Igen, egy újabb blogot készítettem és egy újabb életszakaszomba léptem miszerint újabb elköszönésnek és beköszönésnek lehettek most szem- és fültanúi. A főcím kissé zavarosnak tűnhet de valahogy most épp így érzem magam!

Szeretnék egyrészt elköszönni az il Pittore minden szegletétől, illatától, emlékétől.. azoktól a vendégektől és barátoktól akik legalább egyszer élvezték az étterem "zamatát" valamint minden kollégától aki segítette a munkánkat és résztvett a mindennapokban. Én kifejezetten élveztem minden pillanatát bár azért hazudnék ha azt mondanám, hogy könnyedén ment a dolog. Mint tudjuk utólag minden rossz emlék is megszépül és úgy néz ki, hogy nekem ehhez most igazán kevés idő kellett. Valószínű,hogy a Villa Fiore-ból való távozásunk már edzettebbé tett és innen a belvárosi étteremből 'lelépni' már eggyel egyszerűbbnek bizonyult.

Igen sajnálattal jelentem ki, hogy eladtuk az il Pittore-t. Az étterem ha minden igaz akkor marad az ami de egyelőre az üzlet átadás és átvétel miatt zárva tart mert kissé zűrösnek ígérkezik a sok hivatali ügyintézés.
Igen sajnálattal jelentem ki, hogy a Győzővel különváltak útjaink...na erről nem írnék hosszasan hiszen a blog nem erről szól. Neki ezúton is üzenem, hogy mindent köszönök hiszen ritka gyönyörű 10évet töltöttünk együtt! :)

Tádádádáááááááám viszont csak hogy még jobban sokkoljak mindenkit van még egy hírem. Aki ismer az tudja, hogy nem nagyon bírok megülni a seggemen úgyhogy újra összepakoltam és nekivágtam egy 'utazásnak'. Egészen Noszvajig a Nomád hotelig hozott az utam amit talán már posztoltam is itt-ott...nade most nem egy villámlátogatásról van szó és nem is pihentető nyaralásról hanem közös munkáról. Azt tudhatjátok már, hogy a Balogh családdal felhőtlen és baráti a kapcsolatunk ( eddig a pillanatig Hihihiihhihihi ) így megkérdezhetnétek,hogy mit is fogok csinálni de az utóbbi évek visszajelzéseit, pillanatait, küzdelmeit és még tapasztalatszerzési lehetőségeit tekintve maradok még a konyhában. Igen, főzni fogok....illetve már főzök is hiszen május 1-jétől hivatalosan is itt lakok Noszvajon!


5 megjegyzés:

  1. Sok sikert az ÚJ ÉLETEDBEN :)
    Puszi: Gál Brigi

    VálaszTörlés
  2. Zsuzsi! Mindig is csodáltalak, hogy ilyen bátran változtatod a bázisodat és ilyen lelkesedéssel és odaadással vágsz neki mindennek, de pont ezért azt gondolom, hogy amibe te belefogsz azt sikerre viszed. Na nem mintha a Nomád nem lett volna eddig is fenomenális de most még hozzá fog adódni az a Zsuzsi féle bűbáj és biztosan még jobb lesz mint volt!!! Sok sikert Nektek!!!
    Puszi: Kecskés Dóri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dóóóóóóri! Nagyon - nagyon köszönöm(jük) a bíztató és dícsérő szavakat..remélem, hogy valóban eleget tudok tenni mind az eddigi fantasztikumnak és mind a saját elvárásaimnak!

      Gyertek ha adódik lehetőségetek mert várunk nagy szeretettel!

      Puszi: Zsuzsi

      Törlés
  3. Zsuzsi!
    Hajra! En szurkolok neked!
    Ugy latszik az idei ev több embernek hoz valtozast mint gondoltam.
    Most mar tutu elkell latogatnom Noszvajra,csak ahhoz elöbb haza kell menni.
    Sok sikert es szoritok neked!
    Puszi Kati

    VálaszTörlés