2013. október 15., kedd

Kaposvári "morzsák"...:)

Újabb időszak indul...

Hihetetlen már számomra is, hogy milyen rövid időközönként tud 180fokos fordulatot venni az élet. Még az enyém is...:)

Mint tudjátok - gondolom mostanra mindannyian - , hogy Noszvajon úgymond "csődöt" mondtam. Talán lelkileg és fizikailag sem álltam készen arra - 0 óra pihenéssel az étterem eladás után - , hogy teljes gőzzel valóban helyt álljak a Nomád hotel színeiben. A konyha ott nehéz feladat és Klári néni nyomdokaiba lépni meg aztán pláne nagy kihívás. A barátságot megőrizve inkább elég rövid idő alatt tiszta vizet öntöttünk a pohárba, hogy : nem megy! Így eljöttem és visszaköltöztem Budapestre.

Hát ez sem tartott túl sokáig...:)

A közel 4 hónapos újabb felvonás a nagyvárosban időszak alatt, kiélveztem a nyár minden pillanatát és utazásokkal, kalandokkal próbáltam visszanyerni az alkotói válságba jutott kreativitásomat és életkedvemet. Valóban szükségem volt a pihenésre, az egyedüllétre de ugyanúgy kellettek az átmulatott éjszakák, a család és a barátok jelenléte is. Azt hiszem helyrepofoztam az elveszett belső énemet....bár erről a pszichiáteremet is meg kellene kérdezni! :)

A továbbiakban a közhelyek kaptak létjogosultságot az életemben, mert abban a pillanatban, hogy a fejedben rend van...kinyílik a világ ami előtte totál káoszosnak, sötétnek és rossznak bizonyult, valamint zúdulnak az új lehetőségek amiket előtte ha kergetnél sem érnél utol sosem. Az összedőltnek tűnő világ újraépült!

Az egyik lehetőség megfogott és belevágtam, miután pozitív visszajelzést kaptam, miszerint: az állás az enyém. Ez bizony a kaposvári Hotel Dorottya amely a város egyetlen négy csillagos szállodája. Azt talán tudjátok, hogy én kaposvári 'gyerek' vagyok, itt születtem, bár nagyjából 18 éves koromban "szűk volt nekem ez a világ" és továbbálltam. Na és most???! Vissza a gyökerekhez??? Érdekes fordulat ez számomra!!
A hotel gyönyörű, hatalmas felújítások után mára elérte a 4 csillagos minősítést és elképesztő fantázia van benne....bár leszögezném, hogy talán inkább business szálloda mintsem Villa Fiore érzéseket nyújtó intim kis "fészek" a pihenésre. Azt hiszem, hogy akit érdekel Somogy megye, szűkebben pedig Kaposvár a neves színházával, a környező látványosságokkal, bor túrákkal, színekkel és ízekkel akkor érdemes ellátogatni Hozzám, Hozzánk mindenképpen. Egyébként céges rendezvényekre vagy akár 350 főt befogadó partikra is van lehetőség amit jómagam is szeretnék kihasználni 100%-ban.

A weboldal fejlesztése is többek közt az én feladatom ( csak úgy mint az étterem beindítása is ) így kedves barátaim várom az ajánlatokat az interaktívabb, dinamikusabb, látványosabb, megnyerőbb oldal elkészítésére.

www.hoteldorottya.hu

Szóval most ez a helyzet velem! Remélem, hogy minden téren helyt tudok itt állni és a rendszeres híradással pedig mind a szállodának illetve magamnak is boldog pillanatokat tudok szerezni. Kövessetek majd a facebookon is mert hamarosan ott is aktivizálom a dolgokat!

https://www.facebook.com/pages/Hotel-Dorottya-/256884894341175?fref=ts

További nagyon szép estét kívánok mindenkinek!

Puszi

1 megjegyzés: